İhbar Sistemi / Şikâyet Mekanizması

İhbar Politikası Dosyasını İndir


HP Pelzer Pimsa olarak, tedarik zincirimiz ve küresel ölçekte yürüttüğümüz faaliyetlerimizle ilişkili risklerin farkındayız. Tedarik zincirimiz boyunca sorumlu ve sürdürülebilir operasyonları sürdürme kararlılığımızın bir parçası olarak; tedarikçilerimiz, iş ortaklarımız ve diğer paydaşlarımızın tedarik zincirine ilişkin endişelerini, ihlalleri veya şüpheli durumları bildirebilecekleri şeffaf ve güvenli bir İhbar Sistemi / Şikâyet Mekanizması geliştirmiş bulunmaktayız.
Bildirim Nasıl Yapılır?
İhbar ve şikâyet süreci, HP Pelzer Pimsa tarafından yönetilmektedir. HP Pelzer Pimsa İhbar Sistemi / Şikâyet Mekanizması, şirketimizin etik ilkeleri doğrultusunda düzenlemelere ve iç kurallara tam uyumu sağlamayı amaçlamaktadır.
HP Pelzer Pimsa’nın temel değerlerinden biri olan Dürüstlük ve Uyum, şirket başarısının temelini oluşturmaktadır. Bu sistem, tedarik zinciri boyunca meydana gelebilecek potansiyel suistimal, etik dışı davranış ya da uygunsuz uygulamaların güvenli şekilde rapor edilmesine imkân tanır.
Paydaşlarımızın bu mekanizmayı sorumlu, iyi niyetli ve gizlilik esaslarına uygun biçimde kullanmaları, birlikte sürdürülebilir ve etik bir iş ortamı yaratma hedefimize katkı sağlamaktadır.